Contactează-mă

duminică, 16 iunie 2013

Mărunte..



Unii oameni îți pot schimba viața, alții te pot lăsa pustiit. Prin ceea ce fac, cum se comportă cu tine, îți dau ocazia să visezi și să-ți dai seama că NU ești SINGUR. Te sprijină când ai nevoie, îți pun o vorbă bună, oricât de neînsemnată, dar care pentru tine contează mult. Într-un cuvânt: te ajută. Ceilalți, pe care dorești să nu-i fi întâlnit vreodată, îți provoacă tot felul de reacții, unele mai ieșite din comun decât altele. Repulsie, bârfă, răutate. Mama îmi zicea că pe vremea ei nu era atâta invidie și răutate.

Ce s-a întâmplat cu oamenii din ziua de azi? S-au schimbat, probabil din cauza condițiilor de trai, de poziția socială, ori din cauza greutăților la care au fost supuși. Și totuși, aceasta nu este o scuză să nu mai fi OM. Te transformi într-un robot, o copie a celor mai negre situații manevrate de cei cu adevărat puternici, niște pioni pe tabla de șah. M-am săturat să văd pe stradă oameni vorbind efectiv singuri, fiind în lumea lor. E dureros că după o viață în care au muncit pentru viitorul lor și al copiilor lor, sunt lăsați de izbeliște, fiind părăsiți de cei dragi. Pentru că, nu-i așa, nu se cade să te "faci de râs" din cauza mamei tale, care, săraca, vorbește de una singură.

Anyways.. Săptămâna precedentă m-a trecut prin toate extremele. Cred că a fost prima din multele care mă vor forma pe mine ca adult, așezându-mi viitorul pe un piedestal la care trebuie să ajung. Am descoperit că viața nu e la fel de roz ca atunci când eram mai mică, când totul se învârtea în jurul meu și totul mi se cuvenea. Am învățat că persoanele cele mai slabe sunt cele care se cred cele mai importante și te tratează ca pe un gunoi, când, de fapt, ei sunt cu mult sub tine și cei mari sunt de obicei modești și dispuși să te ajute. Pământul are și lichelele ei din câte se pare..




Și totuși încă sunt aici. Aștept cu nerăbdare să văd ce mai are timpul de oferit și ce surprize mă mai așteaptă...
 

5 comentarii:

Cosmin Ștefănică spunea...

Persoanele care îți fac rău doar prin existența lor pe lângă tine trebuie să fie scoase din viața ta. Cu calm, cu demnitate, cu tot respectul, trebuie să dispară fiindcă în final riști să ajungi o umbră a ceea ce ai fost, sau a ceea ce ai fi putut fi. Pe vremea mamei tale poate nu era atâta invidie și răutate, dar era și pe-atunci. Doar că copiii erau copii, respectul era prețuit cel mai mult, iar cei 7 ani de-acasă nu erau opționali.

Viața nu e roz din prima. Viața e urâtă. E neagră cu accente de gri și maro. Dar la un anumit moment ai să vezi o pată de culoare care-o să merite toată tristețea și ura și repulsia pe care-ai văzut-o. O pată de culoare care pentru tine va fi totul. O pată de culoare pentru care poate tu ai muncit mult.

În viață mai trebuie să și trișezi dacă vrei să vezi acea pată de culoare. Trebuie să joci după regulile lor dacă vrei să ajungi în vârf, și odată ajunsă acolo cerul e limita. Iar ei vor juca după regulile tale. Și atâta timp cât îți păstrezi integritatea, totul va fi bine.

Brace yourself. O să mai vină multe, care mai de care mai frumoase. O să-ți placă.

Cosmin Ștefănică spunea...

P.S.: Faină noua temă.

Teea spunea...

Hihihi Nox, dragul de Nox, cum imi ridica mie moralul ^_^. Ideea e ca persoanele alea m-au facut sa am incredere in ele la un moment dat si abia mai incolo si-au dat "arama" pe fata.. Sper ca acea pata de culoare sa vina cat mai repede, eventual peste vreo 2 saptamani.. As cam avea nevoie..

Cosmin Ștefănică spunea...

Ca să citez unul din caracterele mele preferate din Scrubs :

„Lady. People aren't chocolates. Do you know what they are mostly? Bastards. Bastard coated bastards with bastard filling.”

Și uneori, (well, cam des dacă mă întrebi pe mine, ceea ce nu-i foarte frumos și probabil de-asta-s eu tare cinic mai nou) așa și este. Dar în mijlocul tuturor persoanelor alea nașpa peste care ai să dai, și care te vor dezamăgi într-un fel sau altul, ai să ai tu un grupuleț, chiar o singură persoană, în care vei putea avea încredere maximă.

Grupul ăla nu va rămâne același mereu, iar câteodată tu vei fi singura din grup. Dar hey, cel mai bine e să ai încredere mai întâi în tine și-n ce poți face. Numai așa o să iasă chestii frumoase.

Teea spunea...

I already haaaaas! Si ce e amuzant e faptul ca majoritatea sunt la distanta, dar pe care imi simt super aproape de sufletul meu. Including yourself kind sir >:D<.. Si totusi sper sa mananc ciocolata aia cu mai multe persoane, nu de una singura ^_^