Contactează-mă

luni, 26 noiembrie 2012

Curvelor, cu DRAG..



Încep să-mi dau seama că trăiesc într-o lume atât de parşivă, încât mi se face scârbă. Scârbă de ţara în care m-am născut, de oraşul în care am locuit, de prietenii pe care i-am avut, sau de situaţiile în care sunt pusă zi de zi.

Există persoane care NU mă SUPORTĂ. Da, ştiu asta şi sunt perfect conştientă. Îmi pasă? NU, chiar deloc. Abia aştept să iau BAC-ul, să intru la facultate şi să mă car dracului de-aici.
Da, îmi va fi dor de unele persoane, mai ales de rude şi de prietenii ADEVĂRAŢI, dar pentru asta s-au inventat, slava Domnului, destule canale de comunicare.

Sunt nervoasă pe mine şi îmi vine să mă dau cu capul de pereţi, cam ca de fiecare dată când mi-o iau trist peste bot şi primesc şuturi în FUND de la cei la care mă aştept cel mai puţin.
  
DA, dragă cititorule, care nu mai poţi de mine şi mănânci la căcat întruna şi fără rost, şi nu mai poţi dormi noaptea dacă nu mai născoceşti "bullshit-uri" despre mine a doua zi dimineaţa. Da, ţie mă adresez, draga care după ce am vrut să-ţi fie bine şi să-ţi faci un prieten atunci când alţii râdeau de tine sau nu te suportau. EU am fost cea care ţi-a întins o MÂNĂ. Pe care ai muşcat-o mai apoi, ca o JAVRĂ ce eşti. 

DA, ţie mă adresez dragă prietenă, care mi-ai mâncat 3 ANI din VIAŢĂ, în care am vrut să-ţi fie ŢIE bine, şi am ţinut la tine şi te-am apărat de fiecare dată când alţii te-au atacat, "prietenii tăi" de acum. Şi tu, din nou, mi-ai dat cu şutul în fund.

DA, vouă mă adresez, FRUSTRAŢILOR ce sunteţi şi mâncaţi la destul căcat cât să vă ajungă pentru următorii 20 de ANI. Dacă alţii au aceeaşi părere ca a mea, sau şi-au deschis în sfârşit ochii şi au văzut ce HIENE sunteţi, NU sunt eu aia care vorbeşte în numele lor.  De ce nu mă lăsaţi odată naibii în pace?

Iar tu, dragă "prietenă", care în momentul de faţă îţi răsuceşti ochii în cap, nu mai fă asta, că nu impresionezi pe nimeni. Şi nu are fi frumos să rămâi STRÂMBĂ toată viaţa, nu crezi? :*

 
Spor la supt o ceapă, mes belles. Că aveţi de unde.



To be continued.. (încă nu aţi scăpat, să ştiţi)..

2 comentarii:

Anonim spunea...

tot ce ai zis e adevarat...sa nu-ti pese,sa nu-ti pese de nimeni si de absolut nimic....dau vina pe tine de chestii ? nasol....dau vina pe tine ca ai deschis ochii altora despre adevarata realitate???bravo tie...ai facut si pe altii sa-si dea seama de cum stau lucrurile ...don't you give a single fuck.

Teea spunea...

Multumesc :*.. Toate lucrurile astea ma motiveaza sa merg mai departe si sa perseverez, ca sa merg mai departe si sa scap de tot >:D<