Contactează-mă

vineri, 31 august 2012

Astă vară..




Hmm, deja încep să număr minutele până când voi face cu mâna verii şi voi încerca să primesc cu braţele deschise toamna. To be honest, nu mă prea încântă ideea..
Toamna se numără bobocii, iar eu păşesc cu paşi repezi către ultimul an de liceu, cel mai decisiv dintre toate. Urmează un an greu, încărcat, care va necesita multă muncă din partea mea, atât intelectuală, cât şi fizică. La sfârşitul drumului mă va aştepta un BAC şi o admitere la facultate.

Dar hai să nu intru încă în aceste mari detalii...

Vara aceasta, oricât de scurtă ar fi fost, a fost una dintre cele mai frumoase din viaţa mea. Am reînnodat prietenii de mult pierdute, am cunoscut oameni noi şi am uitat de alţii vechi, m-am redescoperit din nou pe mine.
Am lenevit la umbra unui pom citind în balansoar, am visat cu ochii deschişi la viitorul ce mi se aşterne în cale, am privit din nou măreaţa lună roşiatică şi am adormit lin vrăjită de frumuseţea ei.
Am fost prezentă la primul festival rock din viaţa mea, am văzut, ascultat şi simţit muzica produsă de către formaţiile mele preferate, şi mi-aş fi dorit ca acele zile să nu se sfârşească niciodată, muzicienii continuând să ne încânte urechile cu munca lor.
Vara aceasta am reuşit să văd Marea Neagră după 12 ani, am fost vrăjită de frumuseţea ei ca întotdeauna, iar pescăruşii au reuşit să mă sperie în cel mai comic mod posibil.
Vara aceasta am realizat cât de subţire este linia care ne ţine pe toţi pe linia de plutire, am fost o bună prietenă pentru amicii mei, m-am întristat şi am râs cot la cot cu ei. Am realizat că viaţa este mult prea frumoasă ca să o chinui cu fleacuri care nu-şi au rostul şi am descoperit adevărata faţă a patriei în care ne ducem veacul.
Mi-am văzut familia cu alţi ochi şi am încercat să-i ajut cum pot, uneori fiindu-mi mai greu, însă nu m-am plâns şi nici o voi face de-acum încolo.
Vara aceasta am încercat pe cât posibil să mă bucur de frumuseţile vieţii şi am încercat să-mi satisfac orice poftă am avut.
Am realizat că am nişte oameni minunaţi alături de mine şi am încercat pe cât posibil să le arăt cât de mult îi iubesc şi că sunt dispusă să le fiu alături indiferent de situaţie.Prietenii adevăraţi sunt greu de găsit, dar şi când îi găseşti trebuie să te lupţi să-i ţii lângă tine. Asta am făcut până acum şi o voi face în continuare pentru că aşa sunt eu, o fată simplă, o fiinţă, o furnică în tot Universul acesta infinit, şi oricât de greu mi-ar fi, voi încerca să trec peste toate cu capul sus şi multă demnitate.

Cam atât pentru moment. Eu vă doresc o toamnă cât mai frumoasă, plină de iubire şi realizări cât mai multe, pentru că nu-i aşa, omul cât trăieşte, trebuie să se bucure atât de bune, cât şi de rele. Cius şi numai bine!   


P.S.: Melodia aceasta mi-a servit ca sursă de inspiraţie pentru acest post, de aceea sper să vă încânte şi vouă urechile, aşa cum a făcut şi cu ale mele ^_^ 


2 comentarii:

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Teea spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.