Contactează-mă

vineri, 25 noiembrie 2011

Eu sunt..

Eu sunt...



Eu sunt ceea ce tu nu eşti,
Aş dori să ştiu tot ce e prin lume, şi-n viaţă ce-o să fiu,
Aud glasul minţii, care-mi spune poveşti, să scriu,
Văd o viaţă trecătoare şi cum trece ca o clipă,
Vreau să o trăiesc aşa cum vreau şi nu să fac risipă,
Eu sunt viaţa ce tu nu ştii să o trăieşti..

Mă prefac că sunt un trandafir cu prea mulţi spini,
Sunt stăpâna universului şi a muzicii în care mă regăsesc,
Ating iluzia viselor când vreau să le-mplinesc,
Mă îngrijorează oamenii care-n aroganţă cresc,
Plâng căci timpul e de-ajuns şi nu greşesc,
Eu sunt arţarul ce nu poţi să-l înclini..

Ştiu să cânt şi-n alte limbi să vorbesc,
Spun glasului meu lăuntric şi vreau să-l liniştesc,
Visez la multe lucruri şi-un suflet prietenesc,
străduiesc din răsputeri ca un suflet să iubesc,
Sper că ignoranţa o voi străpunge şi-n viaţă am să reuşesc,
Eu sunt ceea ce tu nu eşti.


Temă la psihologie - primăvara trecută..

Niciun comentariu: